یک استراتژی SEO که شاید رقبای شما میل ندارند شما بدانید
تا کنون هیچ کدام از موتورهای جستجو نتایجشان را با یک روش
قالب بندی باز ارائه نکرده اند. وب سایتها اکنون قدرت جستجوی هر دو این
موتورهای جستجوی قدرتمند را در دسترس دارند . استفاده از مجموع نتایج این
موتورها در یک وب سایت می تواند نتایج قوی یک جستجو از هردو شرکت را ثمر
بخشد درحالی که جداگانه هم امکانپذیر است .یک استراتژی SEO از رقبای شما
که شاید زیاد دوست ندارند شما بدانید اینترنت واقعا همه اجتماع و تمام
رسوم و عادات و ارتباطات هر حرفه و شخصی را دگرگون کرده است. همانطور که
می دانیم ابداعاتی از قبیل موتورهای جستجو، شبکه های کامپیوتری ، وب ،
ایمیل و وبلاگ همه صنایع و تجارتها را دگرگون کرده است . موتورهای جستجو
بخش بزرگی از زندگی روزانه ما شده اند و بازاریابی و تجارت و تکنولوژی کل
دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده اند. یک نگاه به آینده بکنید: اگر
نتایج موتور جستجو بتواند بدون هیچگونه واسطه ای در هر وب سایتی وجود
داشته باشد؟ آیا می دانید که صفحات نتیجه موتورجستجوی MSN را مستقیما در
هر وب سایت ، وبلاگ یا فروم با استفاده از جدیدترین ابداع اینترنت RSS or
Really Simple Syndication ))می توانید قرار دهید؟ RSS برای توزیع
محتویات وب استفاده می شود و بر اساس XML طراحی شده است . از فواید
تکنولوژی RSS قادرساختن وب سایتها برای اضافه کردن محتویاتی است که مرتب
تغییر می کنند یا با مولد تغدیه RSS بروز می شوند. به عنوان مثال موتور
جستجوی MSN (نسخه beta ) یک مولد تغذیه است و آنها برای هر وب سایت یک
رابط مستقیم به صفحات نتیجه موتور جستجوی خود برقرار می کنند.در حال حاضر
وب سایتها می توانند نتایج حاصل از موتور جستجوی زنده MSN را دقیقا
همانطور که درسایت MSN.COM نشان داده می شود مستقیما در صفحات شخصی خود
نمایش دهند. یک سخنگوی MSN می گوید که تکنولوژی RSS آنها هنوز در حال
توسعه می باشد و هنوز در حال آزمایشات و تغییرات فراوان می باشد. همچنین
اخبار Yahoo جدیدا یک ابزار ارائه کرده است که با یک تکنیک مشابه به
کاربران اجازه دسترسی به بانک اطلاعاتی اخبار یاهو را با استفاده از RSS
می دهد. اگرچه کاربران درحال حاضر جستجو توسط RSS را فقط در بخش اخبار
موتور جستجوی بزرگ یاهو می توانند انجام دهند ، ولی مطمئنا شروع بسیار
خوبی است. تا کنون هیچ کدام از موتورهای جستجو نتایجشان را با یک روش قالب
بندی باز ارائه نکرده اند. وب سایتها اکنون قدرت جستجوی هر دو این
موتورهای جستجوی قدرتمند را در دسترس دارند . استفاده از مجموع نتایج این
موتورها در یک وب سایت می تواند نتایج قوی یک جستجو از هردو شرکت را ثمر
بخشد درحالی که جداگانه هم امکانپذیر است . چگونه یک وب سایت می تواند به
این اطلاعات دسترسی پیدا کند؟ واقعا کار پیچیده ای نیست . برای مثال اگر
شما می خواهید یک RSS برای اصطلاح Big Screen TV تولید کنید باید
&format=rss را به آخر URL در درخواست موتور جستجوی MSN اضافه کنید